A few other relevant squads...
Denmark (preliminary squad)
Goalkeepers: Kasper Schmeichel, Frederik Rønnow, Jonas Lössl, Jesper Hansen
Defenders: Simon Kjær, Andreas Bjelland, Mathias "Zanka" Jørgensen, Andreas Christensen, Henrik Dalsgaard, Jens Stryger Larsen, Peter Ankersen, Riza Durmisi, Nicolai Boilesen, Jannik Vestergaard, Jonas Knudsen
Midfielders: Christian Eriksen, Thomas Delaney, William Kvist, Lasse Schöne, Lukas Lerager, Mike Jensen, Mathias Jensen, Michael Krohn-Dehli, Pierre-Emile Højbjerg, Daniel Wass
Forwards: Nicklas Bendtner, Nicolai Jørgensen, Yussuf Poulsen, Andreas Cornelius, Pione Sisto, Martin Braithwaite, Viktor Fischer, Kasper Dolberg, Kenneth Zohore, Robert Skov
Columbia (preliminary squad)
Goalkeepers: David Ospina, Camilo Vargas, Iván Arboleda, José Fernando Cuadrado
Defenders: Cristian Zapata, Dávinson Sánchez, Santiago Arias, Óscar Murillo, Frank Fabra, Johan Mojica, Yerry Mina, William Tesillo, Bernardo Espinosa, Stefan Medina, Farid Díaz
Midfielders: Wílmar Barrios, Carlos Sánchez, Jefferson Lerma, José Izquierdo, James Rodríguez, Giovanni Moreno, Abel Aguilar, Mateus Uribe, Yimmi Chará, Juan Fernando Quintero, Edwin Cardona, Juan Guillermo Cuadrado, Gustavo Cuéllar, Sebastián Pérez
Forwards: Radamel Falcao García , Duván Zapata, Miguel Borja, Carlos Bacca, Luis Fernando Muriel, Teófilo Gutiérrez
South Korea (preliminary squad)
Goalkeepers: Kim Seung-gyu, Kim Jin-hyeon, Cho Hyun-woo
Defenders: Kim Young-gwon, Jang Hyun-soo, Jung Seung-hyun, Yun Yong-sun, Kwon Kyung-won, Oh Ban-suk, Kim Jin-su, Kim Min-woo, Park Joo-ho, Hong Chul, Go Yo-han, Lee Yong
Midfielders: Ki Sung-yueng, Jung Woo-young, Kwon Chang-hoon, Ju Se-jong, Koo Ja-cheol, Lee Jae-sung, Lee Seung-woo, Moon Seon-min, Lee Chung-yong
Forwards: Kim Shin-wook, Son Heung-min, Hwang Hee-chan, Lee Keun-ho
Argentina (preliminary squad - you can skip ahead)
Goalkeepers: Sergio Romero, Nahuel Guzman, Willy Caballero, Franco Armani
Defenders: Gabriel Mercado, Javier Mascherano, Nicolas Otamendi, Federico Fazio, Nicolas Tagliafico, Marcos Rojo, Marcos Acuna, Ramiro Funes Mori, Cristian Ansaldi, Eduardo Salvio, German Pezzella
Midfielders: Angel Di Maria, Ever Banega, Lucas Biglia, Manuel Lanzini, Gio Lo Celso, Ricardo Centurion, Guido Pizarro, Leandro Paredes, Maximiliano Meza, Enzo Perez, Pablo Perez, Rodrigo Battaglia, Cristian Pavon
Forwards: Lionel Messi, Sergio Agüero, Gonzalo Higuaín, Paulo Dybala, Mauro Icardi, Lautaro Martínez, Diego Perotti
Also, the following ex-Spurs players are in their various squads
Luka Modric and Vedran Corluka (Croatia)
Gylfi Sigurdsson and Emil Hallfredsson (Iceland)
Paulinho (Brazil)
Federico Fazio (Argentina)
Giovani Dos Santos (Mexico)
Massimo Luongo (Australia)
William Troost-Ekong (Nigeria)