Reigning Champion: KillerCanaryKris - as we speak [Suspensions: Fer (definitely is, for this game), Injuries: Bennett E, Tettey, Pilkington, Turner?, Howson?] Starting eleven and bench predictions here please for Saturday´s game. *Deadline Saturday at noon* 3 pts for each correct line-up prediction, an extra 5 pts if all 11 correct 1 pt for each correct bench prediction, an extra 5 pts if all 7 correct ***Home Match Bonus*** - predict the amount of added time awarded at the end of each half, one half correct - 20 pts, both correct - 50 pts **Home Match Bonus** worth 20 pts in all - predict the total number of corners forced (+/- 1) by each team during the game *YES/NO Bonus* worth 30 pts in all - well in the league game recently there were a few hefty tackles flying in so will A) City have anyone sent off B) Fulham have anyone sent off C) the game go to a replay Tables below, http://www.not606.com/showthread.php/243353-LINE-UP-PREDICTIONS-Table-Update rbf
Bunn Martin, Bassong, Bennett, Garrido Johnson Murphy (Josh), Redmond Hoolahan RvW Becchio Subs: Nash Whittaker Olsson Snodgrass Hooper Murphy (Jacob) Elmander 2 mins, 4 mins 6 corners each No x 3
Pure guesswork at this stage: Bunn Whittaker Rusty Bennett Garrido Snodgrass Elmander Johnson Redmond Hoolahoops Wolfy Subs: Nash, Bassong, Olsson, Josh, Jacob, Becchio, Hooper First half: 2 mins, second half: 5 minutes City 7, Cottagers 6 a) - c) All no.
Bunn Whittaker, R Bennett, Rusty, Garrido Josh, Johnson, Hoolahan, Olsson Elmander, RvW Subs:- Nash, Bassong, Becchio, Jacob, Hooper, Snodgrass, Redmond 2 / 4 8 / 5 No / no / no
Bunn Whittaker R.Bennett Bassong Olsson Snodgrass Johnson Hoolahan Redmond Hooper Van Wolfswinkel Subs: Nash, Garrido, Martin, Murphy, Elmandar, Fox, Becchio 1st half: 2nd half: 3 Corners: Norwich 5 Fulham 7 A:No, B:No, C:No
Bunn Whittaker Bennett Bassong Garrido Redmond Johnson Hoolahan Murphy Elmander van Wolfswinkel Subs: Nash, Olsson, Martin, other (Jacob) Murphy, Snodgrass, Becchio, Hooper Added time: 2 mins, 4 mins Corners: Nor 5, Ful 5 Yes/no: No to all
Bunn Martin, Bassong, Bennett, Garrido Johnson Murphy (Josh), Snodgrass Hoolahan RvW, Becchio Subs: Nash, Whittaker, Olsson, Redmond, Hooper, Murphy (Jacob), Elmander 1 mins, 4 mins Corners: City 5 Fulham 7 No x 3
Bunn, Martin, R. Bennett, Bassong, Garrido, Snodgrass, Johnson, Hoolahan, Josh Murphy, RvW, Hooper Subs: Nash, Whittaker, Olsson, Redmond, Jacob Murphy, Elmander, Becchio Added Time: 1st half: 2 mins 2nd half: 4 mins Corners: City 7 Fulham 4 A) No B) No C) No
Bunn Martin, Bassong, Bennett, Garrido Johnson Murphy (Josh), Snodgrass Hoolahan RvW, Becchio Subs: Nash, Whittaker, Olsson, Redmond, Hooper, Fox, Elmander 1 mins, 4 mins Corners: Norwich 4 Fulham 6 No,No,No
Bunn Martin, R.Bennett, Bassong, Garrido Johnson Redmond, Hoolahan, Olsson Elmander RvW Subs: Nash, Whittaker, Josh Murphy, Fox, Snodgrass, Hooper, Becchio 1 / 4 7 / 4 No / No / No
Bunn Whittaker Bassong R.Bennett Garriddo Murphy (Josh) Johnson Hoolahan Redmond Becchio RVW Subs: Nash, Hooper, Elamander, Fox, Murphy (Jacob), Martin, Snodgrass Added time: 1 min, 5 mins Corners: City 6 Fulham 5 Yes/No Bonus: a) No b) No c) Yes
Bunn Whittaker, R Martin, R Bennett, Garrido Josh Murphy, Johnson, Hoolahan, Snodgrass RvW Elmander Subs: Nash, Redmond, Jacob Murphy, Fox, Bassong, Becchio, Hooper 1st half - 1 minute 2nd half - 3 minutes Norwich - 7 corners Fulham - 4 corners no no no
Bunn Whittaker Martin Bennett Garrido Murphy Fox Hoolahan Murphy Becchio Wolf Sub Nash Redmond Loza Bassong Johnson Elmander Ollson !st half 2 min 2nd half 4 min Norwich 4 corners Fulham 4 corners no no no
Bunn Whittaker, R Bennett, Rusty, Garrido Josh M, Johnson, Hoolahan, Olsson Elmander, RvW Subs:- Nash, Bassong, Becchio, Jacob M, Hooper, Snodgrass, Redmond 2 / 4 6 / 5 No / no / no
Bunn Olsson Bennett Bassong Garrido Josh Murphy Johnson Hoolahan Redmond Becchio Wolf Nash, Jacob Murphy, Martin, Whittaker, Snodgrass, Fox, Elmander 1/3 4/4 no/ no/ yes
Bunn Martin Bassong Bennett Garrido Johnson Fox Josh Wes Redmond RvW Bench: Nash Whits Olsson Jacob Elmander Becchio Hooper 2 mins 5 mins Corners - Norwich 5 Fulham 3 No to all letters, hopefully!
Bunn Whittaker, Martin, R.Bennett, Garrido Snodgrass, Hoolahan, Johnson, Redmond Hooper, van Wolfswinkel Subs: Nash, Bassong, Olsson, Fox, Murphy, Becchio, Elmander 1st half: 1min added, 2nd half: 4mins; Norwich 6 corners, Fulham 4; a) No, b) No, c) Yes
Bunn Martin Bennett Bassong Garrido Snodgrass Fox Johnson Murphy Elmander RvW Nash, Whittaker, Olsson, Hoolahan, Redmond, Becchio, Hooper 1min 5min Corners Nor 7 Fulham 5 No/No/No
Bunn Martin Bennett Bassong Garrido Snodgrass hoolahan Johnson josh Murphy Elmander RvW Nash, Whittaker, Olsson, Jacob Murphy, Redmond, Becchio, Hooper 1min 4 mins Corners Nor 8 Fulham 5 No/No/No
Bunn Whittaker, Martin, Bennett R, Garrido Murphy (Josh), Johnson, Hoolahan, Snodgrass RvW, Becchio Subs: Nash, Bassong, Olsson, Redmond, Murphy (Jacob), Hooper, Elmander Added time: 1st half 1 mins, 2nd half 3 mins Corners: City 4 Fulham 5 A) No B) No C) No